مجری تور ومدرس کارگاههای روانشناسی

مجری تور ومدرس کارگاههای روانشناسی
1757 1400/2/21

«تکنولوژی روز به روز ما را بیشتر از مهد آن که طبیعت باشد، دور کرده و به خود گرفتار می کند. به نظر می رسد تنها راه نجات از این دام، بازگشت به دامان طبیعت است»                                          

بابک ساسانی روانشناس بالینی، مدرس و مولف است. عضو سازمان جهانی APA و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشد. مسئول اعضای انجمن روانشناسان اعتیاد و همچنین عضو انجمن روانشناسی ایران است. ایشان چندین سال است که در ایران در زمینه مشاوره به خانواده و برگزاری کارگاههای مختلف در زمینه های سلامت جنسی و زناشویی، ازدواج و طلاق، تعارضات خانوادگی، اعتیاد، ترس و مهارتهای زندگی فعالیت می کند و چندین مقاله، ترجمه و تالیف در همین زمینه ها نیز به تحریر در آورده است. همچنین ایشان تا کنون چندین دوره جلسات فیلم درمانی و حرکت درمانی(D/M therapy) را نیز برگزار کرده اند که با استقبال هموطنان روبرو شده است. وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی در رشته روانشناسی دارای مدارجی در رشته مهندسی و محیط زیست نیز می باشد که با تحصیل و فعالیت در کشورهای نروژ، سوئد و ایران کسب کرده است.

از جمله علاقمندیها و فعالیتهای وی برگزاری برنامه های هنری و گردشگری می باشد و مدتها مسئولیت برگزاری این برنامه های تفریحی را به عهده داشته است.
اینک این امکان فراهم شده است که با برگزاری جلسات روانشناختی با موضوعات بحث برانگیز متفاوت در طبیعت، با آموزه های ایشان همراه باشیم تا بتوانیم از طریق این کارگاه ها علاوه بر جنبه تفریحی سفر در جهت آگاهی رسانی به شما گردشگران عزیز نیز، قدم کوچکی برداریم.

نظرات
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

1 2 3 4 5